Svátky hudby Václava Hudečka bodovaly na soutěži Marketér roku
Klasická hudba letos figurovala i v soutěži o nejlepší marketing. Tradiční festival Svátky hudby v Praze – Václav Hudeček a jeho hosté získal v konkurenci všech marketingových kampaní napříč obory jedno z ocenění prestižní soutěže Marketér roku, a to za efektivní komunikaci kulturního projektu. Zasloužil se o to Radek Hrabě, který také cenu na slavnostním galavečeru České marketingové společnosti převzal. Svátky hudby nedávno uzavřely svou už 31. sezonu koncertem, jehož hosty byli mladý Marek Pavlica, jeho otec Jiří Pavlica a skupina Hradišťan – připomenout si ho můžete v ReflexiPlus. Václav Hudeček dává ve svém cyklu prostor nejen renomovaným umělcům, ale zejména také mladým a talentovaným hudebníkům. 32. sezónu otevře 31. října tradiční zahajovací koncert v Rudolfinu. Kromě hostitele na něm vystoupí Kristina Fialová, Petr Nouzovský, Český filharmonický sbor Brno a Komorní filharmonie Pardubice, řídit bude Jakub Klecker.
Příspěvky redakce
- L’Armonia Terrena a Stamicovci v nabídce Českého spolku pro komorní hudbu
- Pražská konzervatoř otevře dveře talentům. Její symfonikové oslaví Rilkeho
- Plachetkova podzimní Zimní cesta v Brně a Jeseníku
- Jan Dušek (1942–2025)
- Klášterní hudební slavnosti oslaví dvacetiny
Více z této rubriky
- Jan Dušek (1942–2025)
- Příštím šéfdirigentem královéhradeckých filharmoniků bude Jiří Habart
- Valentýna Ibriqi ovládla ústeckou klavírní soutěž
- Zlatá ladička roku pro Janáčkovy filharmoniky i pražské rozhlasové symfoniky
- Zbyněk Srba (1961–2025)
- JAMU udělila čestný doktorát scénografce Pamele Howard
- Archeologové na místě Janáčkova kulturního centra našli dům. Bydlel tu Přemysl Otakar II.?
- Zoe Hippius vítězkou Golatovy pěvecké soutěže v Ostravě
- Mladý klavír Pražské konzervatoře 2025 zná své laureáty. Talentem zvolena Adéla Mužíková
- Japonka Risa Toho vítězkou Prague Organ Competition