„Po pěti minutách jsem se do díla nevratně zamiloval.“
„Hudba Vanessy je poměrně jednoznačně americká.“
„Režijní ztvárnění přímo vyzývá k opakovanému zhlédnutí.“
„Smekám před jejich hereckým projevem.“
„Glyndebourne je naše ideální verze toho, co pro jiné lidi představuje chalupa.“
Jsem tu šťasten, shrnuje v rozhovoru pro KlasikuPlus Jakub Hrůša uplynulé týdny na operním festivalu v Glyndebourne – studium, přípravy a zkoušky završené nedělní premiérou Vanessy Samuela Barbera. Se zápalem hovoří o díle, o režii a pěvcích i o hře Londýnských filharmoniků a stejně tak nadšeně i o tom, jak se v mezinárodně proslulém divadle ve venkovském rodinném sídle Guse Christieho pracuje a žije dirigentovi, který chystá novou inscenaci. A ohlasy v tisku? Hned druhý den jich byla desítka a jsou pozitivní. A asi ještě přibudou další.























