Česká filharmonie hledá šéfa marketingu a komunikace
Česká filharmonie hledá vedoucí nebo vedoucího oddělení marketingu a komunikace. Jedná se o práci na plný úvazek s týmem šesti lidí. Ideální nástup je od 1. května 2022. Zájemci mají možnost posílat svůj životopis, motivační dopis, případně kontakt na osoby, které mohou poskytnout pracovní reference, do 28. ledna na adresu jitka.nemecka@ceskafilharmonie.cz.
Vedoucí oddělení zodpovídá za marketingové a komunikační aktivity České filharmonie probíhající v souladu s dlouhodobou strategií prvního českého orchestru doma i ve světě. Vede šestičlenný tým a ručí vedení orchestru za plnění marketingového a komunikačního plánu při dodržení stanoveného rozpočtu. Dokáže nadchnout a motivovat jak interní tým, tak i externí dodavatele, kteří se podílejí na marketingu a komunikaci České filharmonie. Je marketérem, manažerem a příjemným člověkem.
Klíčové kompetence:
- Vytvoření, implementace, monitorování a vyhodnocování strategie marketingu a komunikace ČF, která je v souladu se strategickým směřováním České filharmonie
- Sezonní marketingový a komunikační plán – odpovědnost za jeho stanovení a naplnění (komunikace koncertů, nahrávacích projektů, TV přenosů či streamů, zájezdů…kampaně s cíli prodejními, propagačními nebo imagovými)
- Dobrá orientace v klasické hudbě umožňující efektivní komunikaci významných koncertních událostí, dirigentských a sólistických hvězd nebo audio-vizuálních projektů v České republice a selektivně i v Evropě/ve světě
- Péče o jednotný vizuální styl s atraktivními proměnami sezonních vizuálů včetně péče o aktuálnost veškerých fyzických i online výstupů
- Nastavení efektivních a jednoduchých principů interní komunikace
- Vedení týmu a jeho růstu; rozvoj kompetencí jednotlivých členů
- Stanovení ročních cílů marketingu a komunikace až na úroveň motivace jednotlivých členů týmu
- Příprava ročního finančního plánu oddělení a schopnost jej dodržet
- Rozvoj spolehlivých vztahů s mediálními partnery a dodavateli
- Strategické vedení marketingových a komunikačních kampaní
Hledáme zkušenou, zralou osobnost, která se nebojí velkých cílů a navíc:
- bije jí srdce pro marketing, komunikaci a vedení týmu
- má chuť rozvíjet marketingové a komunikační aktivity prvního českého orchestru doma i v zahraničí
- umí vést kreativní osobnosti a rozvíjet osobní vztahy
- má kulturní rozhled a vášeň pro hudbu, optimálně klasickou
- umí navazovat nadstandardní vztahy s médii, tvořit nová partnerství a kultivovat stávající
- umí pracovat s finančními rozpočty, je zběhlá v Excelu
- je týmovým hráčem a dokáže rozvíjet kompetence svého týmu, umí delegovat
- je disciplinovaná, trpělivá a má nadhled
- unese odpovědnost a ráda se učí nové věci (např. spolupráce se zahraničními PR kancelářemi)
- je vyrovnanou osobností s elánem a je s ní radost spolupracovat
- má výborný mluvený a písemný projev v češtině i v angličtině
Co nabízíme:
- inspirativní práci pro první český orchestr, instituci s mezinárodním renomé
- možnost rozvíjet marketingový a komunikační tým
- prostor pro osobní rozvoj
- dobré finanční ohodnocení
- 25 dní dovolené, stravenky, služební vstupenky, pracovní notebook a mobilní telefon
Česká filharmonie v letošní sezoně oslavila 126 let od svého vzniku. Jsme hrdí na bohatou historii a zároveň se díváme vpřed – máme ambici patřit během příštích 10 let k absolutní špičce mezi světovými orchestry. Abychom toho dosáhli, chceme rozšiřovat stávající marketingový a komunikační tým s jeho aktivitami nejen v České republice a dát mu kreativní vedení s vizí, ale i pevným řádem. Jsme přesvědčeni, že mistrovství ve všem, co děláme, je základním zdrojem našeho růstu. I proto hledáme do našeho týmu někoho, kdo věří, že cesta ve znamení excelence a mimořádnosti je možná a správná.
Příspěvky redakce
- Viktor Stocker a Otakar Antonín Štefan ve finále letošního Concertina Praga
- Tokijský NHK Symphony na Pražském jaru aneb Dlouhá chapadla Otakara Ševčíka
- Jakub Hrůša v očekávání velkého turné s Bamberskými symfoniky
- Česká filharmonie se po půl století vrátí do Finska
- Václav Luks vyváží do Osla skladatele Kalivodu. Dirigovat bude Norský rozhlasový orchestr
Více z této rubriky
- Začíná největší hudební svátek severu Čech, festival Lípa Musica
- Jitka Čechová a „klavír všemi smysly“ na festivalu Lípa Musica
- Hudební festival Antonína Dvořáka Příbram vstupuje do 54. ročníku
- Mezzosopranistka Joyce DiDonato vystoupí na MHF Lípa Musica
- Nové CD společnosti Naxos s unikátní tvorbou Pavla Vranického: Marek Štilec, Komorní filharmonie Pardubice a Mazaná děvečka
- Nové CD společnosti Naxos s unikátní tvorbou Pavla Vranického: Marek Štilec, Komorní filharmonie Pardubice a Mazaná děvečka
- Lípa Musica rozezpívá nejen severočeský region
- Mezinárodní hudební festival Lípa Musica vstupuje do své třetí dekády
- Premiéry letošní Lípy Musicy
- Lípa Musica i letos tradičně česko-německá