KlasikaPlus.cz© - portál o klasické hudbě

PORTÁL O KLASICKÉ HUDBĚ

...váš vyladěný partner

english

Vánoční oratorium v podání Czech Virtuosi a Českého filharmonického sboru pohladilo

„Dirigent Jakub Klecker dokázal z této hudební materie vykouzlit barevný a napínavý hudební obraz.“

„Sbor měl nejtěžší pozici, přesto si jeho projev uchoval vyrovnanost, propracovanou dynamiku i čistou intonaci.“

„Zaujala také echa sólového sopránu ze sboru, kterých se s přesnými intonačními i rytmickými vstupy excelentně zhostila Tereza Hromádková.“

Vánočních koncertů je v tomto čase mnoho a všechny dýchají sváteční a pohodovou atmosférou. Ve středu 27. prosince zaznělo v kostele sv. Augustina na Kraví hoře v Brně Vánoční oratorium Johanna Sebastiana Bacha v podání Českého filharmonického sboru, orchestru Czech Virtuosi a sólistů Terezy Zimkové, Moniky Jägerové, Matúše Šimka a Tomáše Šelce. Koncert řídil dirigent Jakub Klecker.

Číst dál…

Jiří Pavlica oslavil sedmdesátiny s Hradišťanem, Kantilénou a Filharmonií Brno

„Komunikaci mezi tolika účinkujícími dokázal udržet a vybalancovat dirigent Jakub Klecker, který si akci viditelně užíval.“

„Hlavní protagonista Jiří Pavlica byl motorem celého koncertu. Od počátku navodil přátelskou a důvěrnou atmosféru.“

„Večer byl prodchnutý radostí, pohodou a vědomím, že šťastný je ten, kdo dělá šťastnými ty druhé.“

Brněnský projekt Jiřího Pavlici je součástí narozeninového turné po mnoha různých českých městech. V každém městě využívají pro tuto příležitost vlastní hudební zdroje, v Brně došlo logicky ke spojení symfonického orchestru a sboru dětí a mládeže Kantiléna. Vyšel z toho svěží, půvabný a emotivní večer, který byl ve středu 20. prosince zasazený do prostoru sálu Bobycentra.

Číst dál…

Jan Fišer hraje Mozarta se zlínskou filharmonií. Zazní také díla Schuberta a Voříška

Třetí abonentní koncert řady A Filharmonie Bohuslava Martinů s názvem Vídeňské sny bude pomyslným adventním zastavením ve Vídni v období klasicismu a raného romantismu, kdy se tato metropole dostala do popředí jakožto vůdčí evropské hudební centrum a kdy lákala skladatele z nejrůznějších koutů Evropy. Program koncertu 7. prosince proto sestává z děl osobností umělecky spjatých právě s tímto…

Číst dál…

Adventní čas ve zlínské filhamonii i s Nedočkavým Mikulášem

Filharmonie Bohuslava Martinů se chystá na nabitý závěr roku. Její 78. koncertní sezona v měsíci prosinci pokračuje pěticí různých pořadů, přičemž myslí i na nejmenší diváky a dojde i na tradiční Rybovku. Zajímavostí je dvojité promítání pohádky Šíleně smutná princezna s živým hudebním doprovodem. 3. prosince je zejména nejmladším věnovaný koncert s názvem Nedočkavý Mikuláš a zatoulaný…

Číst dál…

Jakub Klecker: Základem mé práce je pevný časový plán a přesná umělecká představa

„Každou operní inscenaci připravujeme ve dvojím dirigentském obsazení. Je vždy výhodou mít k sobě kolegu, na kterého je člověk zvyklý. Vědět, co můžeme jeden od druhého očekávat.“

„Každá repríza opery je vždy svým způsobem novou premiérou. Takový adrenalin na symfonickém koncertě nezažijete.“

„Na léta strávená v Kantiléně se nedá zapomenout. Tyto okamžiky mi jasně nasměrovaly cestu uměleckého i osobnostního růstu.“

Jakub Klecker patří ke střední generaci dirigentů a sbormistrů, kteří se dokáží energicky prosazovat. Působí stabilně v Janáčkově opeře Národního divadla Brno, pravidelně hostuje v opeře Národního divadla moravskoslezského a diriguje tuzemské symfonické orchestry. V současné době má za sebou dvě stěžejní premiéry českých oper, v Brně nastudoval a provedl Dvořákova Jakobína, v Ostravě obnovenou premiéru Smetanova Tajemství

Číst dál…

Zahájení Svátků hudby jako pocta sbormistru Petru Fialovi

„Jan Novák je dalším z mladých hráčů, jejichž zrání se vyplatí sledovat. Dvořákův Mazurek vyzněl v jeho podání energicky a suverénně, lyrické pasáže něžně, zaujal svými sytými hlubokými tóny a zářivými výškami.“

„Skladba i její provedení velmi zaujaly, Kristina Nouzovská Fialová předvedla celou šíři svého umění – od vynikající techniky, bravurní orientace v těžkých rytmických částech a výborně zahrané kadence.“

„Forte i ztišení, humor i tragičnost se zkoncentrovaly do vystoupení, které bylo právem nadšeně aplaudováno.“

Cyklus Svátky hudby v Praze, Václav Hudeček a jeho hosté vstoupil zahajovacím koncertem 31. října do svého 32. ročníku. V Dvořákově síni Rudolfina se vedle svého zakladatele a uměleckého ředitele představili mladý houslista Jan Novák, violistka Kristina Nouzovská Fialová, violoncellista Petr Nouzovský, Český filharmonický sbor Brno a Komorní filharmonie Pardubice řízená Jakubem Kleckerem. Večer měl slavnostní ráz – byl poctou sbormistru, skladateli a pedagogovi Petru Fialovi.

Číst dál…

VÝHERCI VSTUPENEK:
Zahajovací koncert Svátků hudby v Praze

Gratulačním koncertem bude v úterý 31. října slavnostně zahájena už 32. koncertní sezóna cyklu Svátky hudby v Praze, jehož protagonistou, duchovním otcem i pravidelným interpretem je houslista Václav Hudeček. Tradiční pražský komorní cyklus, který dává příležitost především mladým talentům, otevře koncert k 80. narozeninám brněnského skladatele, dirigenta a sbormistra Petra Fialy. Vystoupí jeho Český filharmonický…

Číst dál…

SOUTĚŽ O ŠEST DVOJIC VSTUPENEK:
Zahajovací koncert Svátků hudby v Praze

Gratulačním koncertem bude v úterý 31. října slavnostně zahájena už 32. koncertní sezóna cyklu Svátky hudby v Praze, jehož protagonistou, duchovním otcem i pravidelným interpretem je houslista Václav Hudeček. Tradiční pražský komorní cyklus, který dává příležitost především mladým talentům, otevře koncert k 80. narozeninám brněnského skladatele, dirigenta a sbormistra Petra Fialy. Vystoupí jeho Český filharmonický…

Číst dál…

Výkon, co pozvedá dílo samé

„Pozornost vzbudil hned úvodem večera běloruský hobojista Arseny s Koncertem pro hoboj a orchestr z roku 1951 maďarského autora Frygiese Hidase.“

„Konfrontaci s touto převážně melodicky koncipovanou skladbou znamenaly kompozičně vyzrálé Koncertantní tance pozdního Igora Stravinského.“

„Síla Pašova spontánního sdělení s podporou dirigenta a celého orchestru hovořila o mladém interpretovi jako o spolutvůrci skladby.“

Mnohaletou tradici brněnského podzimního festivalu obohatila mladší generace interpretů o tzv. „Nový svět“ s výběrem méně obvyklého repertoáru. Jedním z velmi zdařilých večerů neobvyklého vstupu do zažité tradice byl sobotní koncert v Besedním domě, kdy pódium zaplnil Janáčkův akademický orchestr s dirigentem Jakubem Kleckerem a novými talentovanými sólisty.

Číst dál…

Studentská dramaturgie v rámci etablovaného festivalu

Jak vypadá program festivalu rukama mladých umělců? To ukáže „minifestival“ Nový svět Moravského podzimu, který chystají studenti Hudební fakulty JAMU ve spolupráci s Filharmonií Brno. Vystoupí Percussion Ensemble JAMU, Janáčkův akademický orchestr a studenti fakulty. Mezinárodní hudební festival Moravský podzim ve spolupráci se studenty Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění (HF JAMU)…

Číst dál…

Ostravské Tajemství prosté, sdělné, přesvědčivé

„Hudební nastudování je výsledkem práce dirigenta Jakuba Kleckera, který stál za dirigentským pultem i při této obnovené premiéře.“

„Orchestr hrál soustředěně, s intonační i rytmickou souhrou a ctil úlohy pěvců.“

„Režijně inscenaci připravil Tomáš Studený a vsadil na jednoduchost a přirozenost jednání postav.“

Záměr vedení ostravské opery uvést v Roce české hudby cyklus všech oper Bedřicha Smetany se naplňuje. Ve čtvrtek 12. října byla po šesti letech opět uvedena inscenace opery Tajemství. Jen málo účinkujících se vyměnilo a podoba inscenace, která měla premiéru 27. dubna 2017, zůstala stejná. Hudební nastudování Jakuba Kleckera a sbormistra Jurije Galatenka v režii Tomáše Studeného na scéně Davida Janoška a v kostýmech Evy Jiřikovské podtrhlo realizaci kvalitní inscenace.

Číst dál…

Tajemství ostravské opery

Dne 12. října uvidí publikum v Divadle Antonína Dvořáka v obnovené premiéře předposlední dokončenou operu Bedřicha Smetany Tajemství. Po šesti letech ji zkouší stejný tým režiséra Tomáše Studeného a dirigenta Jakuba Kleckera především pro uvedení v rámci Smetanovského operního cyklu Ostrava 2024 – Národní divadlo moravskoslezské nabídne divákům ve dvou časových blocích v březnu a květnu…

Číst dál…

Skvělé výkony. Dvořákův Jakobín v Brně vroucí a laskavě půvabný

„Z realizace čiší oslava vlastenectví a české vesnice a zůstávají vykresleny s laskavým nadhledem i negativní vlastnosti české povahy. To vše zabalené do krásné hudby a zasazené do půvabného ladovského obrázku a do espritu krkonošských pohádek.“

„Dirigent Jakub Klecker se opíral do temp i do dynamiky, a niterné lyrické části měly patřičnou kantabilitu i sladkost, orchestr zněl hutně a bezpečně.“

„Výkony sólistů jsou vzácně vyrovnané a všechny špičkově podané, a to jak po stránce herecké, tak především pěvecké.“

Soubor opery Národního divadla v Brně se připravuje na Rok české hudby, a proto uvedl v neděli 8. října na scéně Janáčkova divadla premiéru opery Antonína Dvořáka Jakobín. Režijní zpracování je dílem ředitele Národního divadla Martina Glasera, hudebního nastudování i dirigování premiéry se ujal dirigent Jakub Klecker, sbormistrem byl Pavel Koňárek.

Číst dál…

Brněnská inscenace Dvořákova Jakobína zkoumá národní povahu

Dvě následující sezony Janáčkovy opery Národního divadla Brno (NdB) se ponesou v duchu Roku české hudby 2024. Jakobín Antonína Dvořáka je sám o sobě holdem české hudbě a všem lidem, co ji mají rádi. Jeho premiéra se koná v neděli 8. října od devatenácti hodin v Janáčkově divadle. První svou velkou roli českého repertoáru ztvární…

Číst dál…

Collegium Technicum oslaví čtyřicáté výročí koncertem s košickou filharmonií

Smíšený pěvecký sbor Technické univerzity v Košicích, Collegium Technicum pod vedením sbormistryně Tatiany Kanišákové, slaví letos čtyřicet let od svého založení. Při této příležitosti zve na slavnostní koncert. V první části koncertu zazní díla a cappella a ve druhé se o hudební doprovod postará orchestr Státní filharmonie Košice. Pod taktovkou Jakuba Kleckera se v roli sólistů…

Číst dál…

Předpremiérové kukátko k nové brněnské inscenaci Jakobína

Seznámení s inscenačním týmem a sólisty nového uvedení Dvořákovy opery čili Předpremiérové kukátko se koná úterý 26. září od osmnácti hodin v Janáčkově divadle. Dílo režíruje Martin Glaser a hudební nastudování řídí Jakub Klecker. V hlavních rolích se představí David Szendiuch, Roman Hoza, Tadeáš Hoza, Jan Šťáva, Aleš Briscein, Petr Levíček, Pavla Vykopalová, Lucie Kaňková…

Číst dál…

Kroměříž se proměnila v oázu barokního kouzla a hudební vášně

„Lehké úvodní tóny koncertní árie ‚Alma grande e nobil core‘ ladily s příchodem půvabné Doubravky Součkové, jejíž hlas se následně ve velmi vysokých, bravurně vyzpívaných tónech s až neuvěřitelnou silou vyklenul prostorem.“

„Amálie Dobšíková v pouhopouhých dvaceti letech předvedla precizní, profesionální výkon nabitý emocemi; je u ní vidět obrovská míra talentu, ale také tvrdé práce, píle a disciplíny.“

„V díle se propojila umělecká excelence s duchovním poselstvím.“

Festival Hortus Magicus v uplynulém víkendu pokračoval bohatým hudebním i volnočasovým programem. Návštěvníci měli možnost kromě pěti výjimečných koncertů zhlédnout výstavu v místní obrazárně, navštívit profesionálně komentovanou prohlídku zámku i arcibiskupské zahrady, floristické expozice a pro nejmenší byla připravena i dětská zóna s poutavými příběhy, loutkovým divadlem a dalšími aktivitami.

Číst dál…

Svátky hudby Václava Hudečka bodovaly na soutěži Marketér roku

Klasická hudba letos figurovala i v soutěži o nejlepší marketing. Tradiční festival Svátky hudby v Praze – Václav Hudeček a jeho hosté získal v konkurenci všech marketingových kampaní napříč obory jedno z ocenění prestižní soutěže Marketér roku, a to za efektivní komunikaci kulturního projektu. Zasloužil se o to Radek Hrabě, který také cenu na slavnostním galavečeru České marketingové společnosti…

Číst dál…

Open-air koncert JAMU se stěhoval pod střechu. Vůbec však nezklamal

„Ta hudba je tak šťavnatá! Není to suchý akademismus. Ten šmrnc a tvořivou atmosféru mladých lidí nám mohou závidět i profesionální orchestry. Pan dirigent je navíc vedl tak, že i tempové změny dali jako nic. Zkrátka co Čech, to muzikant.“

„Zatímco pro cellistu byla skladba svou technickou nenáročností pouze jakousi hudební rozcvičkou, orchestr se musel snažit plnit roli obezřetného doprovazeče. A dařilo se mu to na výbornou.“

„Sám si napiš, sám si zahrej aneb příběh posluchače Jakuba Kuba. ‚Nezbývalo mi nic jiného, než to dělat po večerech. V osm jsem přišel ze školy a dělal to do pěti do rána. Po asi sto hodinách práce bylo v dubnu hotovo.“

Druhým rokem se Hudební fakulta Janáčkovy akademie múzických umění v Brně rozhodla uspořádat open-air koncert před budovou školy. Počasí tomu však nepřálo a koncert, který byl plánován na 12. května ve 20 hodin, se přesouval do Divadla na Orlí, které studenti v průběhu roku hojně využívají.

Číst dál…

Filharmonie Bohuslava Martinů s Jiřím Vodičkou a Jakubem Kleckerem

Velký sál Kongresového centra Zlín nabídne závěrečný koncert abonentního cyklu „A“ Filharmonie Bohuslava Martinů. Na programu budou díla skladatelů, kteří svůj život, či alespoň jeho část, prožili na americkém kontinentu. Sólistou večera bude houslista Jiří Vodička. Koncert se koná ve čtvrtek 18. května od devatenácti hodin pod vedením Jakuba Kleckera.…

Číst dál…

Druhý open-air koncert Hudební fakulty JAMU

Hudební fakulta Janáčkovy akademie múzických umění nabídne v Brně v pátek 12. května před svou budovou na Komenského náměstí od osmé hodiny večerní open-air koncert Janáčkova akademického orchestru. Posluchači se můžou těšit na díla Antonína Dvořáka, Bedřicha Smetany, Jaroslava Ježka, Camilla Saint-Saënse a dalších. V případě nepříznivého počasí se koncert uskuteční v Divadle na Orlí.…

Číst dál…

Národní divadlo Brno zaměřeno v příští operní sezóně na českou hudbu

„V rámci projektu Smetana200 Janáčkova opera představí Prodanou nevěstu, kterou obohatí o loutkové postavy.“ „Režisér David Radok poprvé v Čechách nastuduje Rusalku.“ „Závěr sezony bude patřit světové premiéře. Skladatelce Ľubici Čekovské se stala námětem novela Orlando spisovatelky Virginie Woolfové.“ Oslavy Roku české hudby, 170. výročí narození Leoše Janáčka, 100. výročí premiéry jeho…

Číst dál…

Jiří Habart: S hudbou se nebojuje, ale pracuje

„Muzika má úžasný dar postavit vás znovu na nohy.“ „Snažil jsem se každé dílo poctivě vstřebat.“ „Za vše, co teď umím, vděčím opernímu souboru a orchestru Národního divadla moravskoslezského.“ Mladý český dirigent Jiří Habart exceloval na světové dirigentské soutěži Donatella Flick Conducting Competition v Londýně. Rodák z Frýdku-Místku a dirigent operního souboru Národního divadla…

Číst dál…

Národní divadlo moravskoslezské pokračuje v cyklu Opery terezínských skladatelů

„Libreto k opeře Rozbitý džbán připomíná Gogolova Revizora, jen v něm není tolik satiričnosti a špílců. Je napsán na libreto Petra Kleista a měl premiéru v roce 1942, následně byl skladatel deportován i s rodinou do Terezína.“

„Císař Atlantidy aneb Odepření smrti je rovněž jednoaktovkou, která vznikala již v Terezíně. Hlavním nositelem příběhu je Smrt, která už je unavena a znechucena válkou, odmítá spolupracovat a trpící ranění na bojištích nemohou zemřít.“

„Režie je překvapivě velmi uměřená a spíš akcentuje hloubku poselství. Diktátor zůstává sám, bez pomoci ostatních, když vypadne z invalidního křesla. Smrt si klade podmínku, že lidé zase budou moci zemřít, ale nejprve musí zemřít sám diktátor.“

Viktor Ullmann a jeho jednoaktové opery Rozbitý džbán a Císař Atlantidy aneb Odepření smrti, uvedené v premiéře v Divadle A. Dvořáka 16. února, jsou další položkou cyklu Národního divadla moravskoslezského nazvaného Opery terezínských skladatelů. Cyklus je součástí širšího projektu pražského Národního divadla s názvem Musica non grata. Ostravskému publiku se díla představila v režii slovinského režiséra Rocca, který je rovněž autorem scény, a pod taktovkou dirigenta Jakuba Kleckera. V obou jednoaktovkách byli obsazeni stejní protagonisté, barytonista Boris Prýgl, basista Martin Gurbaĺ, tenoristé Jorge Garza a Luciano Mastro, sopranistky Michaela Zajmi a Markéta Klaudová a barytonista Roman Vlkovič. Kostýmy vytvořila Belinda Radulovič a českého překladu se úspěšně zhostil Jaromír Nohavica, neboť Viktor Ullmann, který je i autorem obou libret, psal německy.

Číst dál…

Ullmannovy jednoaktovky Rozbitý džbán a Císař Atlantidy v Ostravě

Operní soubor Národního divadla moravskoslezského uvede v premiéře ve čtvrtek 16. února dvě jednoaktové opery těšínského rodáka Viktora Ullmanna, a to v Divadle Antonína Dvořáka. Obě díla mají podobný námět. Moc a její zneužití. Rozbitý džbán, grotesku o samolibosti byrokracie, psal Ullmann ještě před deportací do Terezína, operu Císař Atlantidy aneb Odepření smrti o světovládci, kterého…

Číst dál…

Veselá vdova je úsměvným vhledem do zlaté éry operety na přelomu 19. a 20. století

„Veselá vdova se směje na účet jakéhosi malinkého balkánského státečku v kulisách rozmařilé Paříže. Ale podstatná je jiskřivá i melodická hudba a zápletka, která je docela vtipná.“

„Státní finance malé země jsou utraceny a hrozí bankrot a pomoci má mladá krajanka, Hana Glawari, která se po krátké době po svatbě s bohatým bankéřem, který byl štědrým sponzorem státní kasy, stala vdovou s dvaceti miliony.“

„Orchestr pod taktovkou Jakuba Kleckera neztrácel napětí a vídeňskou příchuť a v jeho podání se hudba třpytila jako šampaňské. Sólisté podávali skvělé pěvecké výkony a dokonce se povedla i próza.“

Operní soubor Janáčkova divadla přinesl s poslední premiérou klasický operetní titul, což činí asi tak jedenkrát za deset let. V pátek 3. února si na první premiéře členové opery s chutí zahráli a zazpívali sladkobolné melodie i svižné kuplety operety Veselá vdova, jedné z nejúspěšnějších operet Franze Lehára. U dirigentského pultu stál dirigent Jakub Klecker, na scéně Davida Janoška připravila režijně inscenaci Magdalena Švecová, spolu s choreografem Martinem Packem. V kostýmech Zuzany Přidalové zpívali Hanu Glawari Veronika Rovná, hraběte Danila Roman Hoza, hraběte Camilla de Rosillon si zazpíval Martin Šrejma, barona Mirko Zetu představoval Jan Šťáva a jeho ženu Valencienne Andrea Široká. Sbor Janáčkovy opery připravil Martin Buchta a byl doplněn o komparzisty, kteří obstarali i taneční složku.

Číst dál…

Lehárova Veselá vdova v Brně po třiceti letech

Národní divadlo Brno v režii Magdaleny Švecové a Martina Packa, v hudebním nastudování Jakuba Kleckera uvede novou operetní inscenaci, a to Veselou vdovu Franze Lehára na libreto Leo Steina a Victora Leóna. Pěveckými a hereckými sólisty budou Veronika Rovná, Jana Šrejma Kačírková, Jiří Hájek, Roman Hoza, Daniel Kfelíř, Ondřej Koplík, Martin Šrejma, Jan Šťáva, Jiří Sulženko,…

Číst dál…

Smetanova Litomyšl v červnu bez zámeckého nádvoří, ale beze změn

„Stavební práce potrvají deset měsíců, památkáři si je nemohou dovolit přerušit je na dobu konání festivalu.“ „Připraveny jsou koncerty ke stému výročí tuzemského rozhlasového vysílání, operní galakoncerty, uvedena bude brněnská inscenace Verdiho Otella a ostravská produkce Prodané nevěsty..“ „Program akcentuje umění z doby Belle Epoque, tedy z přelomu 19. a 29. století.“ Letošní červnový…

Číst dál…

Vánoční oratorium Johanna Sebastiana Bacha je tradicí souboru Czech Virtuosi

„Zahájil sbor v komorním obsazení spolu se třemi trubkami radostnou zvěstí.“

„Soprán Terezy Zimkové byl jásavý, pevný a zvonivý, poté zklidnilo tok hudby pevné a hutné basové sólo Tomáše Šelce.“

„Jarmila Balážová měla možnost ukázat finesy své pěvecké techniky i procítěnost přednesu niterného vztahu matky k dítěti.“

Na Vánoce nezaznělo Vánoční oratorium Johanna Sebastiana Bacha v kostele svatého Augustina v Brně v podání komorního souboru Czech Virtuosi poprvé. Naopak se tohle dílo stalo tradičním v době vánoční a soubor ho hraje vždy, spolu s Českým filharmonickým sborem Brno, vedeným tentokrát mladým druhým sbormistrem Michaelem Dvořákem. Samozřejmě ne celé. V úterý 27. prosince to byly tři první části, ke kterým si orchestr přizval sólisty. Sopránového partu se zhostila Tereza Zimková, altový part patřil Jarmile Balážové, tenoristou byl Matúš Šimko a barytonového partu se ujal Tomáš Šelc. Koncert řídil dirigent Jakub Klecker. Koncert měl slavnostní atmosféru a publikum ho vděčně přijalo, jako ostatně každoročně.

Číst dál…

Vysoko hvězda Jana Vičara – Tam, kde je srdce

„Album je ukázkou skutečných citů, které jsou líčeny něžně, ale také s patřičným leskem a velkoplošnou sazbou.“

„Syntézou různých vlivů dospěl Vičar k autorskému projevu přístupnému a srozumitelnému, bez větších kompromisů k vnějškovému efektu či trivializaci využitých prostředků.“

„Vičar svým poutavým vánočním albem přispěl k obohacení nevýrazné produkce hudby s vánoční symbolikou.“

Komerčního hudebního balastu je během Vánoc kolem nás přehršel. Najít v této hromadě omšelých tónů něco osvěžujícího a inspirativního je někdy svízel, ale jde to. Album Vysoko hvězda skladatele Jana Vičara předkládá tři nové kantáty, které se týkají křesťanské spirituality. Na nahrávce zpívá karvinský sbor Permoník…

Číst dál…