Svátky hudby Václava Hudečka bodovaly na soutěži Marketér roku
Klasická hudba letos figurovala i v soutěži o nejlepší marketing. Tradiční festival Svátky hudby v Praze – Václav Hudeček a jeho hosté získal v konkurenci všech marketingových kampaní napříč obory jedno z ocenění prestižní soutěže Marketér roku, a to za efektivní komunikaci kulturního projektu. Zasloužil se o to Radek Hrabě, který také cenu na slavnostním galavečeru České marketingové společnosti převzal. Svátky hudby nedávno uzavřely svou už 31. sezonu koncertem, jehož hosty byli mladý Marek Pavlica, jeho otec Jiří Pavlica a skupina Hradišťan – připomenout si ho můžete v ReflexiPlus. Václav Hudeček dává ve svém cyklu prostor nejen renomovaným umělcům, ale zejména také mladým a talentovaným hudebníkům. 32. sezónu otevře 31. října tradiční zahajovací koncert v Rudolfinu. Kromě hostitele na něm vystoupí Kristina Fialová, Petr Nouzovský, Český filharmonický sbor Brno a Komorní filharmonie Pardubice, řídit bude Jakub Klecker.
Příspěvky redakce
- Teoreticko-praktický seminář o zarzuele
- Cesta pod zvukový povrch. Netradiční výchovný pořad v Rudolfinu
- Jiří Rožeň s díly Bedřicha Smetany v göteborské opeře
- Malí velcí filharmonici v Kongresovém centru Zlín
- Košické hudební jaro v novém termínu. Zajímavostí je scénický koncert