AudioPlus | Aleš Briscein: Český dirigent je u Janáčka sázkou na jistotu
Tenorista Aleš Briscein, jeden z českých sólistů letošního berlínského nastudování Janáčkovy opery Věc Makropulos, se v podcastu portálu KlasikaPlus.cz vrací k hostování souboru Staatsoper Unter den Linden na festivalu Janáček Brno 2024. Jak říká, bylo znát, že si orchestr Staatskapelle Berlin uvědomoval janáčkovské tradice Brna a hrál snad ještě lépe než doma. Hudba se s režií Clause Gutha spojila ovšem tak krásně i díky tomu, že sérii podzimních představení nastudoval dirigent Robert Jindra.
Foto: Petr Veber
Příspěvky od Petr Veber
- Smetana v souvislostech (8)
Vltava stopadesátiletá - Janáček v souvislostech (5)
Jenůfa.
Z Brna přes Prahu a Vídeň až do New Yorku - Jásejte, plesejte! Collegium 1704 a jeho Vánoční oratorium
- Brouček a Osud aneb Janáček mezi Jenůfou a velkým stářím
- Robert Hanč: Tři koncerty v Carnegie Hall nemůžeme mít, kdy si vzpomeneme
Více z této rubriky
- AudioPlus | Jakub Klecker: Festival Janáček Brno neustále roste
- AudioPlus | Jiří Zahrádka: Práce na Janáčkovi? Čest. A navíc mě baví
- AudioPlus | Jiří Heřman: Festival Janáček Brno bude v roce 2026 jiný než ten letošní
- AudioPlus | Peter Dvorský: Barva hlasu souvisí s věkem
- AudioPlus | Jiří Bubeníček: Smetanova hudba je nádherná
- AudioPlus | Anna Paulová: Současná hudba mě baví
- AudioPlus | Kateřina Kněžíková: Emoce nepatří do krku
- AudioPlus | Jiří Rožeň: Dvanáct klaksonů – na to nejsme v opeře zvyklí
- AudioPlus | Jan Kučera: Koncertní program je nabušený pivem
- AudioPlus | Irena Pohl Houkalová: Festival ZUŠ Open se promítá do celého školního roku